Magánszemélyek vásárolhatnak innen?
A webshopon regisztráció nélkül van lehetősége magánszemélyeknek a rendelésre, azonban telephelyünkön csak viszonteladó partnereinket szolgáljuk ki. Amennyiben személyesen szeretne vásárolni, tudjuk ajánlani kecskeméti Zárszaküzletünket, ahol magánszemélyek is vásárolhatnak.
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?
A 'Belépés/Regisztráció' szöveg alatt található az 'Elfelejtett jelszó' ikon. Arra kattintva adja meg az e-mail címét, ahova rövid időn belül érkezik majd egy üzenet, amely tartalmaz egy linket. A linkre kattintva meg tudja adni az új jelszavát, amit a későbbiekben használni fog majd. Amennyiben nem érkezik meg email címére az üzenet rövid időn belül, hívja webes kollégánkat.
Csak a honlapon keresztül adhatom le a rendelésemet?
Nem, rendelését leadhatja e-mailben a rendeles@bimbokft.hu címen, telefonon a 20/777-1100-as számon a menü végighallgatása nélkül az 1-es melléket választva.
Meddig adhatom le a rendelésemet?
Ahhoz, hogy rendelésétől számított következő munkanapon megkapja rendelését a következőképpen kell leadnia rendelését.
Szükséges-e regisztráció a rendeléshez?
Nem, a rendeléshez nem szükséges regisztráció; a rendelés véglegesítése előtt is elég megadnia személyes adatait.
Mivel tudok fizetni?
Telephelyünkön készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni. Egyéb esetben:
Milyen típusú kártyával tudok fizetni?
Mastercard, maestro,visa, visa electron kártyával.
Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?
Maximum két napon belül, de akár már másnapra is, ha :
Miért regisztráljak?
Amit nyújtani tudunk Önnek és vállalkozásának:
Mit tegyek, ha nem jó terméket rendeltem, de már megkaptam az árut?
Erre figyeljen: A visszaküldendő árut jól olvasható és megfelelő adatokkal kitöltött szállítólevéllel küldheti csak vissza. (számlaszám, cikkszám, mennyiség, a visszaszállítás oka, bélyegző lenyomat)
A nyomtatványt innen töltheti le.