Magánszemélyek vásárolhatnak innen?

A webshopon regisztráció nélkül van lehetősége magánszemélyeknek a rendelésre, azonban telephelyünkön csak viszonteladó partnereinket szolgáljuk ki. Amennyiben személyesen szeretne vásárolni, tudjuk ajánlani kecskeméti Zárszaküzletünket, ahol magánszemélyek is vásárolhatnak. 

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam? 
A 'Belépés/Regisztráció' szöveg alatt található az 'Elfelejtett jelszó' ikon. Arra kattintva adja meg az e-mail címét, ahova rövid időn belül érkezik majd egy üzenet, amely tartalmaz egy linket. A linkre kattintva meg tudja adni az új jelszavát, amit a későbbiekben használni fog majd. Amennyiben nem érkezik meg email címére az üzenet rövid időn belül, hívja webes kollégánkat.

Csak a honlapon keresztül adhatom le a rendelésemet?
Nem, rendelését leadhatja e-mailben a rendeles@bimbokft.hu címen, telefonon a 20/777-1100-as számon a menü végighallgatása nélkül az 1-es melléket választva.

Meddig adhatom le a rendelésemet? 
Ahhoz, hogy rendelésétől számított következő munkanapon megkapja rendelését a következőképpen kell leadnia rendelését.

  • hétfőtől csütörtökig: 14:00-ig
  • pénteken: 13:00-ig

Szükséges-e regisztráció a rendeléshez?
Nem, a rendeléshez nem szükséges regisztráció; a rendelés véglegesítése előtt is elég megadnia személyes adatait.

Mivel tudok fizetni? 
Telephelyünkön készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni. Egyéb esetben:

  • Utánvétellel
  • Előreutalással

Milyen típusú kártyával tudok fizetni? 
Mastercard, maestro,visa, visa electron kártyával.

 

Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?
Maximum két napon belül, de akár már másnapra is, ha : 

  • az adott termék van készleten
  • rendelését leadja a fentebb írtak szerinti időpontig
  • jelzi az igényét, hogy másnapra szeretné megkapni az árut.

Miért regisztráljak?
Amit nyújtani tudunk Önnek és vállalkozásának: 

  • személyre szabott árak, fizetési és szállítási kondíciók;
  • személyes kapcsolattartó, aki szakmai kérdéseire is kielégítő választ nyújt;
  • rugalmas ügyfélkezelés;
  • rendelésének gyors és pontos teljesítése; 
  • Online adatszolgáltatás: Saját Adataim menüpont alatt megtalálja esedékes és múltbeli megrendeléseit, számláit; az eddig rendelt termékek listáját, kedvenc termékeit.

Mit tegyek, ha nem jó terméket rendeltem, de már megkaptam az árut? 

  1. Vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy emailben
  2. Töltse ki a reklamációs nyomtatványt és küldje el nekünk emailben (minoseg@bimbokft.hu)
  3. Kollégáink elbírálják reklamációját majd felveszik önnel a kapcsolatot és értesítik az eredményről.

Erre figyeljen: A visszaküldendő árut jól olvasható és megfelelő adatokkal kitöltött szállítólevéllel küldheti csak vissza. (számlaszám, cikkszám, mennyiség, a visszaszállítás oka, bélyegző lenyomat)

A nyomtatványt innen töltheti le.